Monday, June 15, 2009

NOTIS!!!!

Salam...
Lame dah aku tak update blog ni...kan3? Actually komputer aku rosak... n then yang sedihnya, aku balik jer dari permai inn baru2 ni, labtop pun adik aku dah rosakkan menjadikan jumlah nilai labtop n komputer yang dah berjaya dirosakkan adalah sebanyak TIGA!! Tahniah kepada En Ahmad Mundzir Bin Razalli @ Moon Lee. 2nd plak, pendrive aku hilang kat perpustakaan awam hari sabtu lepas. Hati aku hancus coz dalam tu ader macam2 including all the photos and of course all stories that I wrote. Maybe aku ambil mase nak update Nekbat balik coz aku kene cari balik draf citer tu yang aku tulis dalam kertas kajang. Stakat ni dah 3 barang kesygn aku hilang...
1) Handphone aku, hilang 1minggu sblm birthday aku
2) Cincin yang paling aku sayang
3) Pendrive aku!!!! waa!!!
Anyway, kalau ader sesape tau kedudukan pendrive aku, sila bgtau aku... Pendrive ni 4GB, warne pink, kingston...
Aku nak tulis benda laen sbnrnye ni... Tp, aku buat n3 laen r plak....

2 comments:

ana yg cumell said...

tahniah99999 kat munzirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........

cincin???oooooo, dawai besi yg berkarat tuh ekk???kat umah jiran tokki sy ada byk,nak tak??kalo nk wat ketas keje..hahaha

NaDWaN said...

weyh!!!!!!!!
terase den..hak3