Friday, December 18, 2009

Ntah ape2…

Salam~

Finallly….*sigh*

Dengan selamatnya aku dah menamatkan pengajian di SMKA Sheikh Abdul Malek. Hmm… Tak taw daa nak wat ape sekarang ni…

Truthfully, aku sekarang ni asyik confuse jer… since dalam bilik aku memang langsung tak ada keperluan asas yang dinamakan ‘jam dinding’…

Kalau handphone aku mati, maknanye…. Memang main agak2 je la pukul berapa dengan beberapa cara-:
1) Buka je langsir... Tengok la kat luar tu... pastu agak2 r...
2) Dengar suara kat luar. Kalau mak membebel, confirm dah pagi...hehe....
3) Kalau dengar suara2 macam peperangan tercetus, maknanya waktu maghrib r tu... almaklumlah, syaitan banyak, so, bebudak halus (halus!) tu pun bergaduh la cam tak ingat dunia.
4) Buka labtop....
5) Caj je la handphone tu....

Tapi, biasanya option ke-4 lebih senang n selamat since lappy tu memang selalu terbuka. Sebab dia selalu terbuka tiadalah lain melainkan kerana kegilaan aku bermain game bernama ‘red alert’… best gak maen perang2 ni…hehe…

Selain daripada maen game, aku dengar lagu je sepanjang hari n type cerita2 yang aku karang sejak tahun lepas masa aku duk terbaring atas katil sebulan hari tu…huhu

Malangnya, satu pun masih tak siap...kih3… Currently, I’m working hard on hikayat nekbat coz cerita tu je la yang aku publish kat blog ni suatu ketika dulu…ish3

Pape jer la….
Nampaknya, jadi orang gaji je la aku cuti2 ni… Padan muka bebudak tu… dulu kutuk aku kata aku tak buat ape2… sekarang, bila aku buat kerja, korang siap sedialah menerima pemerintah ala2 diktator ni… haha…



To Mir: sy jumpa cipot kat majlis BBQ hari khamis baru ni, tapi, bukan ke awak dah goreng semua cipot2 ngan kangkung hari tu… Apesal dia muncul balik ek???

4 comments:

mir said...

ya allah,patot lar tak cukup rasa kangkung goreng belacan sy aritu,sekor cipot telah terlarikan dirinya....

doh,bakpe dop takak??ley awk wat perecoh lam mee goreng awk

Sya'ak Lee said...

hah?!!! lari?!!! wow!!! satu pencapaian yang membanggakan buat cipot2...

sy allergik cipot... awk jer la ambik wat panggang...huhu

mir mengerut said...

alergik cipot..ad ubat dia..awk jd bes fren kangkung..
insyaALLAH,hilang alergik..
(ni rahsia turun temurun generasi ke generasi ni)

Sya'ak Lee said...

x leh r klu g2...
sy allergik kangkung gk...
b'bulu telinga ble duk dkt die dlm jrk krg lbey...hmmm... 3 meter radius..