Monday, January 18, 2010

Kek coklat or kek pertunangan???



confuse2...

the title sounds weird right?

Walaupun g2, aku buat 3 kek hari ni... haha... Actually aku dah lame nak buat kek coklat... Tapi... biase r... malas...hehe

Until one day, Mir msg ak mintak resepi kek... Kate die nak call aku malam tu. Tunggu punye tunggu... dia langsung tak telefon...sob3 (Dramatik sket...)

Esoknye Miss radhi telah memberi aku kredit sebanyak seringgit yang telah memberi inspirasi pada aku untuk msg si Mir ni... (Thank You Miss Radhi!!!)

Then, setelah berbual kurang lbey 30 min, aku pun siap r men'explain' cara2 buat kek pada Mir...

Petang yang hening(???) tu muncullah suatu semangat baru yang memang jauh bezanya dari Super Robot Monkey Team Hyperforce Go! atau semangat Aloha dari cerita Stitch tu...huhu



Aku pun buatlah 2 bijik kek ptg tu... Asalnya aku nak bagi kat someone untuk hdiah pertunangan... tapi tetibe En. Razalli berminat nak bawak kek tu pergi IPGM...



Jadi, hari ni, aku pun sekali lagi buat kek hdiah pertunangan buat seseorang tu...huhu...

Namanye dirahsiakan.... sape2 bley agak, senyum2 kambing dh ler...



Kali ni aku buat 3 coz nk bagi kat jiran2 gk... (Mesti rmai org mnyesal coz tak jadi jiran aku kan3???) hehe....



Malang tak berbau.... jari aku terluke disebabkan oleh tin susu terletak atas meja... sakit2... Lupe plak aku nak tnye Mama Di dulu, Berapa lama platelet ambik mase untuk menutup luke ek???

hehe... gurau je...


Anyway... kek aku dah siap dikukus... huhu....
Ni belum hias lagi.... hihi

Daa~

-.-"'

4 comments:

Anonymous said...

ak rse cam bleh agak spe yg tunang tu..hehe

Sya'ak Lee said...

hehe...

ANA said...

terima kasih ms syaak for the cake...ahaha...
sy buat2 konon yg bertunang

weyyhhhh,owoh kutuk sy secara pembukaan,eyhh terbuka...malu ah sy..

shy2 cat...ahaha

NaDWaN said...

syaak!!!!!
sape tunag??????
nk tau............................