Wednesday, December 24, 2008

Tensyen btul!


Hari ni aku dpt taw klaz ak tahun dpn adlh 5a6!!! sdeyh gk r w'pun aku dh agk aku akn duk klas 6. ye r, sme org duk klaz dpn2, meninggalkan ku sendiri di cnie...huhu...

Thanx 2 gigie yg memberi ak gmbar ni. tgk ajela senarai nme bdk2 klaz ni. geng2 ak mesti gelak ble bce. haha!! warning! korang jgn nk gelak2 dpn ak... ak tgh b'sdey ni...(wt2 mke sdey)
anyway, hopefully ak akn m'capai result yg gempak thun dpn...
ntah knp ak rse lagu situasi ni sesuai plak untuk scene2 cm gini... hehe... so, aku ltk la lirik die kt cnie.
SITUASI

Diskriminasi menjatuhkan aku
Reputasi kini menjadi bisu
dan aku , ku layu
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku

C/O
Dan bila kau menghilang
Musnah la, musnah impian
tuk menggapai bintang
terangi hidup ku
Ku mahu kau tahu
engkaulah, destinasiku
dalam ingatanku .. oh oh oh…

Kerana diri ini tak daya lagi
menempuh hidup yang ku temui
dan aku , ku tunggu .. oh oh oh
disitu

Mengharapkan sesuatu yang baru
itulah impian aku
C/O dan C/O lagi… =)

3 comments:

Anonymous said...

sy suka byol lar ngan band nih..
Bunkface!!!u're roccccckkkkk!!!!!
antara band indie yg mndapat tmpt lar ati..
to syaak...jgn risau,kelas brapa pun awk tak bererti awk punya spm pun tak cooollll...sy taw awk boleh!!!yahhhh!!!!

fatin amirah said...

yerp2..btul2.huhu..

NaDWaN said...

yeah...chayok2..kte study sme2..kkg ak printahkan sorg guard kawal mu..so mu xtdo lam kls..chayok2!!