Saturday, December 20, 2008

Tentang kita

Actually title n3 ni title cerpen aku. Malas r nak siapkan. Tengok r dulu kalau esok2 aku terajin ke, ter'baik' hati ke, ter'free' ke nk sambung cerpen tu. huhu... Kepada manusia2 sume, janganlah diikut perangai malas tak bertempat ni.... Tapi skrg ni pun tak leh sambung coz aku blum back-up folder aku dlm komp lame... so, bkn slh aku la...kan3??

Tak sampai 20 hari lagi, sekolahku yang terchenta akan dibuka. Seriously, sebelum aku cuti time patah kaki dulu, aku rasa muak tul ngan skol. Akhirnya Allah pun bagi 'cuti' kat aku 2 bulan. bosan giler tahap tera!!! tulah, dulu merungut... hua3... akhirnya jadilah aku macam org gile, cakap sorang2. But, don't worry.... Tahap mental aku masih di tahap yg paling terbaik sekali... haha... Tapi, itu sume kisah dulu...

Rumah aku skrg dlm proses penambahan+pembaikian. Tensen tul. takde tmpt tuk aku n adik2 aku lepak2 skrg. bilakah sume ini kan berakhir??!!!!!! huhu....

Add math aku skrg dah banyak improvement. thanx to teacher ima. hehe... selalu panggil dia kak ima jer. klu nak taw, dia ni la akak pada dibah yusra.... hua3... matapljrn laen??? huhu.. ntah r...

baru2 ni aku pinjam 8 buah buku kat perpustakaan negeri.... 7 dari rak 100 dan 1 novel...
tajuk2nye ialah-:
-handwriting analysis
-Mixed feelings
-Test your IQ
-Stop! you're driving me crazy!
-stress
-You don't have to suffer
-velvet esprada (novel)
-yg ni aku x igt tajuk die, tp name writer die tony buzane
Next n3 aku cte sal buku2 ni k... daa~

2 comments:

..~**Aida**~.. said...

emmm...tentang kita??? cam tahu je awk ngan sape...hehe..klaw dh siap jngn lupe bg sye bace k..nok gok bace hasil karya syak..best ke x tu laen cite...

NaDWaN said...

aida jgn nk potong line sy!!haha