Sunday, March 15, 2009

Ape citer???

Sudaa bertahun aku tak update blog ni... huhu... firstly, aku nak bagitau dunia bahawasanya buat pertama kali dalam sejarah hidup Nursyakirah Razalli @ sya'ak lee, aku lulus add math utk TOV!!!!!!!!!!!!!!!! hua3... Syukur sesangat. Akhirnye nampak hasil gak kerja keras aku (ye ke??) Thanx pada kak Ima, dib, ned, ctie n sape2 je la yang terlibat secara langsung atau tak. Aku dapat 41 kali ni. Okey r klu nk dibandingkan dulu... 25 pun tak lepas kalau dulu....

Okey, enough of dolu2 thingy...

Actually aku letih sudaa... Sorang kawan ni pernah bagitau aku sebelum dia pergi, dia pesan kat aku..."If you are tired, just find a shoulder to lean on and rest".... ntah r... Aku teringin sangat nak jumpe die balik. Tapi, one thing for sure, dia dah pergi selamanya dan takkan kembali pada aku lagi.

Papepun, kangkung tetap kangkung dan cipot tetap cipot....

Along balik bulan 4 ni.... Hmm... tak payah aku susah2 jadi maid mase cuti nanti. hehe... Waa!!! cuti kali ni memang mengancam r. Dengan jadual yang padat, yang pasti waktu tidur terpaksa dibuang...

Aku dah join balik taekwando! huhu... Abah aku cam tak suke je, tapi dia tak cakap pape. Mak tak bley kate ape2 n Along macam tak stuju, tapi, it's my own choice, rite? 12/3/09, tarikh aku masuk balik lepas cuti berbulan bulan... huhu... tak sabar aku nak grading...

Hmmm...

Mak su patah kaki hari tu... Nasib baek sikit jer. At least she won't suffer like me. Tok andak kena strok baru2 ni, tapi dah sihat... Semoga dia dipanjangkan umur. Along Azlin dah tukar ke semenanjung... Family aku yang laen tak dengar citer la pulak tapi harap2 ok2 jer...

5 comments:

Anonymous said...

luv ur tagline

kangkung tetap kangkung and cipot tetap cipot!!

btw,congratz 4 ur keLULUSan anda dlm addmath!

Sya'ak Lee said...

time kacih.... hua3

NaDWaN said...

chayok syaak!!!
wpun cg amin dh xde..huhu

Sya'ak Lee said...

Fighting!!!

Anonymous said...

what??!!
MAID??!!
Think again, deer2..