Monday, September 7, 2009

Hari ini....

Hi~~

Hari ni cuti...Hmmm...
Jap lagi kena gi 2sen *sigh*

Abah suruh aku jd cg...
Pendapat korang???

Raya ni aku diconfirmkan bakal pulang ke Melaka oleh pemegang mohor2 bsr...
Kesian Mak Ngah raya sorang2 kt Melaka
so, kitorg kena la memeriahkan suasana kt sne!!!
Lgpun aku dh lame x jpe dgn keluarga kat sne...

Last day exam aku nak pergi beli kasut...
maybe 2 or 3...hehe!!!(Tambah koleksi)

Aku beli 2 gelang baru..hihi... (mnmbahkn koleksi harta aku)

Birthday Idah will be coming soon...
Ape aku nak bagi kali ni???
Dia mintak aku buat kek chocolate
but, I don't think I can make it this wednesday...
exam lorr....

rse bersalah la plak...

takpe2...
nanti aku belanja dia sekali ngan Muze

Kinah pun mintak aku belikn kasut utk raya kali ni...
Ish3
Igt aku buat charity work ke??(ak kan bdk baek..Haha...)

Stakat ni Dudin je yg belum ade request...

apepun, Good Luck for exam to semua bdk SPM!!!

Daa~

No comments: