Monday, September 21, 2009

Raya2!!!!

Salam~

Hehe.. sekejap lagi aku akan bertolak ke Melaka.... Doakan aku selamat dalam perjalanan(^-^)

First day raya macam biasa la... salam2, then pergi rumah mak cik (pengasuh aku) then pergi ke kampung tumang n kampung barat (pengkalan berangan)...
Semalam aku melawat kubur nenek for the 1st time. Pas2 aku pergi kubur adik ngan atuk aku. Setahu aku adik aku ditanam dikubur yang sama dengan tuk aku... kalau tak silap dekat dada...

Actually, aku tak pergi banyak tempat sangat coz abah tak sihat. so, raya kat kampung mak pun dia tak ikut....

Anyway, hari sabtu ni, 26/9 aku buat rumah terbuka... Jemput2 r datang rumah aku...

Selamat Hari Raya kepada semua!!!
Mohon ampun n maaf zahir dan batin....

Bila aku balik terengganu, baru aku update blog... ^^

Daa~

4 comments:

~ctie~ said...

syaak..............
rndu same kamuuu...

akhirnye stlh 9thn braye kt lubuk per0ng,akhirnye dpt jgak braye kt tgnu...huhu...bes........

p snyi r sket.bse mlm2 je kmpul rma2 ngadap tv..nie baring 3org je..huhuu....


apep0n,
SELAMAT HARI RAYA~
---->mu xwish ag kat ak...huhu....

Sya'ak Lee said...

haha!!! x smpai seminggu sudaa rindu??
huhu...
SELAMAT HARI RAYA CTIE!!!

NaDWaN said...

syaak...mu rndu op ak??esk kte jmpe..hak3

Sya'ak Lee said...

wekkk!!!
dop rindu pon!!!
X mri umah aku... mls kwn!!