Monday, February 8, 2010

Yay!!!!

Aku dah berjaya buang name Miss Dhiey dari ranking Zuma.... Haha!!!

By the way, ape dah jadi kat kengkawan aku??? Drop r komen kalau korang terbuke blog aku... At least aku taw r korang sume hidup lagi... huhu...

Hmm... Kalau aku rajin, esok aku nak masak breakfast kot.... Tp, entah r... Mana tau tibe2 kemalasan tahap cipan membebani kepala. Nak masak ape ekk??? Bubur??? Hmm....

Akhir2 ni kepala aku selalu pening... Entah r... Cuace panas kot... (mcm r aku keluar rumah...hehe...)

Tadi aku buat donat 41 biji. Susah r buat sorang2 ni. Kan bagus kalau si stalker tu ade cnie. Bley gak dia tolong2... (Sbb die la aku kene tggu nak buat taufu fa... *sigh*)

dIB yang duk dirumah yang tak sampai 200 meter jaraknye dr umah aku tu sibuk kemas rumah agaknye... Ye la raye cina kan tak lame lagi... haha!!! Same r kot ngan Si Mir tu...

Baru2 ni Miss Dhiey mrh r aku coz anak aku cakar kaki dia... Tapi kan... logik ker die marah ank kucing tu bile die sendiri yang pijak kaki anak aku yg literally kiut miut tu???

Ok r... BTW, lagu tu tjuknye Goodbye My Love atau Jalgayo nae sarang. Sedey r lagu tu... *sob3*

To Miss Dhiey :-你为何走??? Chinja bogoshipoyo!!! Saranghae!!!
Daa~

3 comments:

NaDWaN said...

syaak.........
ak nk donat........
waaaaaaaaa
(muke sdeh)

ctie said...

ak nk g0p......
nad,ye wi k jiran ye j..
mntang2 kte duk jauh..
xpe2....

syak!!
ak idup agik...~

Sya'ak Lee said...

huhu... ak tau mu msih idup... windu korang!!!