Saturday, July 11, 2009

Update lagi!!!!=)

Salam

Ak dh beli spek baru slps seminggu bertahan dengan spek yang crack tu.... Tapi, yang sedeynya power die naik!!!! ak x suke!! Makin krg r chance aku nk baikpulih mata aku ni...

Tadi, lepas klas add math, aku terus gi mydin mall ambil spek n beli sim baru. Aku dh beli no baru!!!! hehe... Actually, it was quite hard for me coz aku memang sayang gile kat no lame aku tu (0148394804). But, the past is past... Nombor baru aku ni gabungan tarikh birthday aku n birthday kakak aku... Aku suke gak r dengan connection between numbers tu. Kali ni aku beli celcom blue, w'pun dib n org laen sme suruh aku beli U-pax. Tapi, aku x rase nak beli r... Ntah kenapa, coz to me, walaupun U-pax tu byk faedahnya, tapi, aku lebih suke stick kpd satu aje nombor. Sebab tu la aku rase berat hati nak beli no baru. Hehe... salah aku gak. Aku bukan suke sgt maen hp ni. Juz utk keperluan asas jer... Sebab tu la bley tetiba hilang jer.

Mesti ade yang dah bace post NaDWaN psl kem jati diri tu... As for me, kem tu bagi aku kenangan pahit+manis+masam=3 rase... Hari ni aku masih terasa keletihan sepanjang kem tu. Aku tak nak komen byk2 pasal kem tu, coz ade certain benda yang still bg ak heartache bile aku teringat balik 3 hari yang penuh kesengsaraan tu.

Emosi aku still belum stabil lagi sebab terlalu banyak tekanan minggu lepas... Tapi, mesti korang heran, camne aku bley tau condition emosi aku... hehe... Tapi, bayangkan jela, dengan kem tu yg ntah ape2, klas 5a6 yang menyakitkan jantung, soal TGC, bla...bla....bla.... Until at one point, I don't think I can handle it anymore....
But, all of sudden, kawan2 aku sentiasa hulurkan tangan mereka untuk tarik aku semula dari terus ditenggelami perasaan2 yang menakutkan tu.... Thanx to all of u!!!

Satu lagi, aku nak mintak maaf bebyk kpd sesiapa yang terasa dengan keadaan aku yang selalu melenting tak tentu arah ni... Aku harap korang tau, kalaulah korang berada di tempat aku, I don't think u can handle those problems at once. Terima kasih kepada ramai orang yang memahami aku....

What can I say, we still have to move on even though those problems almost crack our head. Sebab perkara nilah yang mematangkan dan mendewasakan kita....

Daa~



2 comments:

t_amin said...

waa!!!!!
syak dah beli n0 bru..!!!!
mknenye,,isu snsitif xd0p orh la???
hurm,,xbes la....
hehehe....

xsb0r nak jupe syak es0k!
0ps.....!!!!
spek bru syak...
haha!!

kem?????
bak kte mu syak,3rse..
msm+msin+mnis...
bkpe mnis last??
c0z h0k 2 cmp0sisi pling skit...
huhu........

~ak kcewe!!m0dul bi0...!!!!!

ANA said...

soei ah syaak, dop prasan pon spek awop..doh lar lamer takley on9..tak tau pa isu2 semasa, mmg ah tak dpt lg nk mengecam syaak ngan isu snsitif bab2 enpon eyy...hahaha...dpt op msj sy???kahkah