Thursday, April 22, 2010

Entahla...

Akhirnya setelah 2 hari, aku berjaya menukar mod otak aku ke BM semula...^^
(Komen aiLee; hurm... ptt r time form 3 asyik dpt B memanjang utk BM... Mentang2 la BM tu mule ngan huruf B)

Sakinah dh balik smule ke rumah sbb dia nangis... huhu~ Baru 2 hari duk asrama dh blik... Tiada apa yang mampu beta buat melainkan gelak & gelak...

Byk yang terjadi minggu ni dan aku sebenarnya langsung tak ada mood nk on9... Setulusnya, ak x tau nk buat ape... Hanya boleh memberi sokongan pd mereka tnpa ad kuasa untuk berbuat apa-apa... Hanya boleh berharap pd Yang Esa supaya memberi kekuatan kepada mereka dan berdoa agar dia sembuh...


Aku skrg dalam perancangan untuk mengtranslate cerita bertajuk "Memories" kepada bhs melayu dan maybe ak akn post hari sabtu ni...

Cerita ni aku dedikasikan kepada seorang kawan baik aku yang telah byk membantu aku selama ni dan hari ini, aku agak terasa kerana langsung tidak mampu berbuat apa-apa untuk dia...

Apapun, aku percaya dia mmpu mengatasi ksdihan ni sbb motonya adlah 'I will survive!!!'
dan semoga dia thu yg kami sentiasa ad untuknya...

^^

1 comment:

ctie said...

tabahkan ati dye~
ak xthn ase bile tau ye sdih..bile bse blog ye,ak nanges.. hurm....
ak xleh wat nape2 ntuk criekan ye,epi kan ye, tenangkan ye..ak xtau........